Happiness@Work

Medewerker Klantenservice

Werkomgeving

Onze opdrachtgever is een consumentenvereniging die haar leden helpt om te besparen op vaste lasten. Ze adviseren ruim 100.000 consumenten  over onder andere gas en electra, internet, tv & bellen, maar ook (zorg) verzekeringen  en isolatie komen aan bod. Het is een gedreven en hecht team jonge professionals die hun leden van het beste advies willen voorzien, of het nou goedkoop, gemakkelijk of groen is. Het betreft een flexibele organisatie, bomvol ideeën en niet bang om af en toe iets nieuws uit te proberen.

De organisatie is gevestigd in een gezellige en hip ingerichte ruimte in de apparatenfabriek in Eindhoven, midden in de inspirerende bedrijvige omgeving van Strijp-S. Het team werkt vanuit Vertrouwen, Loyaliteit en Betrokkenheid naar elkaar als team en uiteraard met de leden. Het team bestaat uit ongeveer 20 collega’s en er heerst een informele sfeer. Op de klantenservice werk je in een klein team met 3 andere collega’s. Men vindt het belangrijk dat er een prettige werkomgeving is. Bij een fijne werkplek, hoort ook goede verse koffie en een potje tafelvoetbal!

Functie inhoud

In de functie van medewerker klantenservice sta je leden telefonisch te woord of beantwoord e-mails met vragen en natuurlijk om te onderzoeken of ze hun vaste lasten goed hebben geregeld. Aan jou de taak om alle vragen van klanten zo goed mogelijk te beantwoorden, (ingewikkelde) klachten zo goed mogelijk op te lossen en leden te adviseren. Je maakt dan ook bespaar berekeningen en regelt de administratieve verwerking van aanvragen. Team VLB werkt snel en houdt van korte communicatielijnen. Met behulp van jouw analytisch en empathisch vermogen bied je advies op maat aan. Je blijft te allen tijde correct aan de telefoon. Bovendien onderhoud je contact met diverse leveranciers en samenwerkingspartners.

Je ontvangt

  • Gedreven, hecht  en jong team in een gezellige werksfeer en tof eigentijds kantoor mét voetbaltafel en Wii
  • Uitgebreide begeleiding en coaching
  • Flexibele werktijden in een vast rooster, goed te combineren met een studie of gezinsleven
  • Mogelijkheid om te ontwikkelen en te groeien binnen de functie en om mee te denken over interne verbeteringen
  • Marktconform salaris
  • Afwisselende baan met uitdaging

Functie eisen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in de energiemarkt is een vereiste
  • Aantoonbare werkervaring in telefonische klantenservice
  • Beschikbaarheid tussen 32 en 40 uur per week
  • Je wilt voor langere tijd betrokken blijven
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Adequaat en oplossingsgericht denkvermogen
  • Enthousiasme, resultaat- en klantgerichtheid en uitstekende communicatieve- en commerciële vaardigheden

Geïnteresseerd in deze vacature ?
Reageer snel via onderstaand contactformulier of mail je CV met motivatie aan info@happiness-at-work.nl!

[contact_form]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *